Nonono






profile friends entry blogger twitter facebook follow older newer
Segmen "My Best OTP" by Ween
17 Feb 2013 | 05:42 | 3 comments

[Assalamualaikum]

kalau nak join sila klik banner ^^

Hari ni aku muncul lagi, hahah k dah tak payah nak melalut sampai ke laut =_= Aku muncul pun sebab aku nak join segmen yang di anjurkan oleh cik Ween :3   

Menurut peraturan yang telah termaktub untuk segmen ni, den kena pilih satu je OTP kesayangan den. So lat tali lat tali tamplum den dengan berbangganya memilih MyungYeol. Korang tau kan siapa MyungYeol tu? Myungsoo + Sungyeol = MyungYeol, hahah K -.-
Myungsoo - The person I hate the most is SUNGYEOL
Sungyeol - The person I hate the most is MYUNGSOO
Let us see how much you guys hate each other -..- 

#1

Dalam banyak-banyak manusia kat situ Myungsoo masih memilih untuk memeluk Sungyeol =__= hahah,

#2

Tengok cara Myungsoo pandang Sungyeol TT____TT 

#3

Back hug dari Kim Myungsoo TT____TT 

#4 


Aku suka yang ni, hoho akhirnya Sungyeol tunjuk gak yang dia sayang kat Myungsoo, kalau tak mesti Myungsoo je tunjuk kasih sayang beliau kat sungyeol,hahah xD Kesian kat Dinowoo kena reject :3

Dah, aku malas sebenarnya nak tunjuk kasih sayang MyungYeol ni, ekceli den jeles dgn kemesraan dorang hahah tapi macam semua orang, i mean kpopers tau. MYUNGYEOL IS LOVE :3 Ni salah satu quote yang aku jumpa kat google; 


err, ni quote ke? hahah lantak xD Yang kat bawah ni aku rasa, err err, korang tengok sendiri lah :3



Cukup lah kot? kang kalau aku sambung nanti berjela-jela jadinya -.- 

Till then, Assalamualaikum bye :3

Dear BAP, thanks for turning pure Youngjae into betrayer Youngjae. Lol kbye