Nonono






profile friends entry blogger twitter facebook follow older newer
Hajima
25 Jan 2013 | 08:03 | 0 comments


[Assalamualaikum]

Setelah sekian lama den menyepikan diri, tetiba rindu pulak nak type berjela-jela macam dulu sila tampar muka saya . Okay, aku sebenarnya tak de benda pun nak cakap cumanya aku rindu kat blog aku ni :3 oh aku ada something yang perlu kawan aku tau,

Dear my friend,you need to know this, Aku sebenarnya tak suka orang panggil aku 'sengal' . Okay, macam selfish kan tapi aku memang akan down bila ada orang cakap aku sengal. Aku sendiri tak tau kenapa aku sensitif sangat dengan ayat tu. Aku akan jadi sedih bila kawan aku sendiri cakap aku sengal. Okay dah, aku tak nak cakap pasal benda ni jela-jela :'/

Hoho, semalam Sri Tropika jemput aku pergi majlis anugerah cemerlang UPSR dan PMR 2012. Aku pergi tapi aku bosan. Korang tau kan perasaannya bila korang sensorang kat suatu tempat yang kat mana orang semua ada geng nak memekak, but then korang sensorang. Memang best lah wa cakap sama lu =.=

this guy are amazingly driving me crazy :'( 

Homework, you make me go insane. You give so much pain. hahah, aku boleh jadi gila kalau setiap hari ada homework tak kurang dari tiga -.- Well practice do make us perfect but I just can't . Aku sentiasa di lambak dengan homework yang banyak, homework yang aku pasti memang tak kan surut -.- Semalam aku cuba untuk siapkan homework aku, sampai menangis aku dibuatnya. Aku tak faham pehal aku menangis. Aku fikir cikgu nak buku tu pagi tadi, rupanya cikgu nak buku tu Selasa minggu depan. Hahahah, memang aku berjoget lah sebab homeworknya belum siap,hahah -.-

Tadi guru kelas aku buat jamuan kat kantin, untuk mereka-mereka yang bakal tinggalkan Subest dan Nebula  sekali dengan sambutan birthday one of my classmate :3 I mean my new classmate. Things going well until six of my classmate are going to be invisible starting next week. Sedih memang ada sebab aku baru kenal dorang tak sampai sebulan pun lagi, sekarang dorang nak pindah pulak. 

Yeah B.A.P sangat daebak. Aku dah semakin cinta akan mereka. Cinta aku kat dorang mekar macam bunga pulak, ehhh hahah kbye ;p

Till then, Assalamualaikum ^^