Nonono






profile friends entry blogger twitter facebook follow older newer
I wonder why ..
27 Dec 2011 | 04:52 | 1 comments


Aku tak ada idea jadi terima lah entry Tanpa Perasaan dari aku , better ada daripada korang terpaksa baca benda yang sama untuk Seminggu ! Aku meng update ni smbil layan lagu my beautiful boy . MBlaq . /akhirnya , tercipta sudah sebuah penggenalan :o\ .

Bila cuti aku nak pergi sekolah , tapi bila sekolah aku tak sabar tunggu cuti . Jyeah , that's me ! Act , bila dah 2012 , umur aku pun akan bertambah . from 14 to 15 . from 'mainmain masa belajar' to 'Must be serious' . Mean , aku akn menyertai PMR WAR .


Dear PMR , please be nice with me :') . 

Time cuti nie , seorang makhluk Allah pun tak de call or sms aku . /okay , tipu\ Yang selalu call aku mesti Wrong Number . lagi yang slalu sms aku , mesti Maxis . Maxis rindu aku lettew , /bweekkkk\ . Kbye~

Lots of love,
Aindzulaikha