Nonono






profile friends entry blogger twitter facebook follow older newer
Happy Birthday Yong Junhyung :D
19 Dec 2011 | 07:55 | 0 comments



dah lama gila tak meng-hupdate blog aku nie ken ? rindu aku tak ? tak ? okay fine . btw , aku menghupdate nie pun sbb hari ni 19.12.2011 , what's with 19.12 ? it's my oppa birthday lah syg . haha ,

/saengil chukae hamnida junhyung oppa! ^^\

okayy , done with junhyung's birthday . now it's my time to say , i've change my skin AGAIN :D . and now , theme color dy pink + grey . comel tak,comel tak ? tak . okay , fine . Thanks to the owner of this skin , kalau nak tau siapa owner skin ni , pegi check sndiri kat credits okay ? lalalalala~ . comel tak yoseob aku ? ape tak ? jeles lettew ? :p . this is the prove , i am really-really a B2uty . ;) . dah lah , aku nak blah , babai . 



I'm sorry for the bad english , i'm trying my best to achieve an excellent english xD . kbye~


Lots of love ,
Aindzulaikha