Nonono






profile friends entry blogger twitter facebook follow older newer
I miss you damn much :')
28 Nov 2011 | 06:41 | 2 comments


How's your holiday ? Aku rindu mereka yang sentiasa ada dengan aku , yang sentiasa menerangi harihari aku . *ececeh , ayat tak mahu kalah kan ? .aku rindu kwnkwn aku , mungkin tahun depan dah tak sama kelas dengan dorang ken ? act , ade yg akn masuk kelas tu , ade yg masuk kelas ni . kenken? mesti terpisah-pisah , sorang kat sana , sorang kat sini .

Tadi masa aku online Mukabuku , ade lah seorang hamba Allah yang comel lote ni send something kat wall aku ,





Atotot,kau pnggil aku budak kurang gula ! haha , i miss you more lah my budak busuk a.k.a Ainie Najwa . kau tahu , menitik-nitik air mata penghargaan aku dengar ayat tu , RINDUKAULAHMYBUDAKKURANGGULA.. haha , serious ! tak tipu :') *dalam paruparu aku jelah , aku tak tunjuk air mata mahal aku kat semua org ken ? nnti org kata aku gila pulak nangis depan laptop -,-' .


Owh owh , semalam 27.11.2011 bersamaan dgn 1 Muharram 1433 hijrah . Dah tahun baru , tapi aku , masih ditakuk lama . *Ain ! Wake up , change yourself to be a good girl , don't be the same  , and next year , i'm gonna have a PMR war . So hope semuanya berjalan lancar . Target untuk PMR mmg lah semua org nak straight A's kan ? tapi kalau aku tak dpt straight A's pun , aku nak sgt dpt 5 A , it's enough for me , especially kalau tak de yang fail , lagi lah Alhamdulillah . :') . Doakan aku okay ? thank you .




Lots of love,
Aindzulaikha